Karel Vácha mladší: Hattrick za chlapy? To je bonus

29.03.2016 07:42

29.03.2016 07:42

Hattrick za chlapy? To je bonus

Bejnamínek kabiny A týmu pořádně vystrkuje drápy. Byť je Karel Vácha mladší věkově dorostencem, pravidelně se prosazuje v základní sestavě stěžerského áčka. A co víc, dává góly!

Minulý týden jsme sehráli poslední přátelské utkání (výhra se Sokolem Dříteč 5:4), ve kterém jsi vsítil hattrick! Vzpomínáš si, kdy naposledy jsi dal v zápase tři góly?

 

Bohužel si nevzpomínám, kdy jsem naposledy za ‚áčko‘ vsítil hattrick. Tuto záležitost si ale vybírám v dorostu. Když se mi to podaří i v chlapech, beru to jako bonus.

Čtyřměsíční zimní přestávka je u konce. Jak si s přípravou spokojený ty osobně?

Zimní příprava byla fyzicky náročná, Robert nám dával pořádně zabrat. Věřím tomu, že se to v budoucnu projeví.

Fanoušci tě v zápasech mohli vídat na kraji zálohy, ale i v útoku. Která pozice ti vyhovuje víc?

Můj stálý post je v útoku, kde jsem začínal. Na druhou stranu když proti mně ale nastoupí 30letý zkušený hráč, tak je pro mě obtížné se přes něj prosadit. Jsou tedy zápasy, kdy se cítím lépe na kraji zálohy, odkud mohu snáze nabíhat do útoku.

Jsi ročník narození 1998, někteří tví spoluhráči jsou i o osmnáct let starší, jak tohle vnímáš?

Ze začátku mi to přišlo trochu zvláštní, protože jsem v ‚áčku‘ začínal už v patnácti letech. Teď už žádný velký rozdíl nevidím. Všichni v kabině jsou přátelští.

I přes tvůj mladý věk se dokážeš pravidelně prosazovat v A týmu, čim to je?

Trénuji a hraji, to je celé. Žádný zázrak v tom není.

V dorostu máš úctyhodnou bilanci osmi zápasů a jednadvaceti vstřelených gólů! Pomáhá ti, že nastupuješ právě za chlap

V chlapech svádím mnohem tvrdší souboje, než v dorostu. Nastupovat za áčko mi výrazně pomáhá. V dorostu je pro mě pak vše snazší. Hodně jsem se naučil také v Bydžově, kde jsem nabral cenné zkušenosti v divizi a lize.

Mladí hráči často mívají nějaký fotbalový vzor, je tomu i u tebe

Můj nejoblíbenější fotbalista je rozhodně Messi, ale můj vzor je Conor McGregor. Toho asi moc lidí nezná, protože nemá s fotbalem moc společného… Díky němu jsem se ve svém volném čase začal pořádně hýbat a cvičit.

Reportér J.Gabriel ml.