Rohovor J.Tučka pro Hradecký deník

11.11.2022 12:48

Jáchyme, výsledek 9:0 asi nikdo nečekal. Kde se najednou vzala taková kanonáda?

Musím přiznat, že jsme očekávali vyrovnané, bojovné utkání. Do utkání jsme však vstoupili mnohem aktivněji a důrazněji než náš soupeř. Odměnou nám bylo právě zmíněných 9 branek do soupeřovi sítě.

 

Nasvědčovalo něco už před zápasem, že by to mohl být stěžerský den? Mohl vás třeba naladit zájezd do Anglie?

Týmový zájezd na zápas LM Chelsea – Dinamo Záhřeb jistě velmi pomohl. Byl to krásný zážitek, který ještě víc stmelil již tak skvělou partu, kterou ve Stěžerách máme. Po zápase navíc proběhla sokolská posvícenská zábava, kde jsme chtěli oslavit výhru s Lokádou a to se také podařilo.

 

Jak jste si vůbec užili návštěvu ostrovních stadionů, fotbal na nejvyšší úrovni a setkání s Petrem Čechem?

Ještě před zápasem jsme navštívili stadion Fulhamu, poté jsme již směřovali na Stamford Bridge. Oba stadiony byli skvělé, nejvíc na mě ale zapůsobila kvalita trávníku. To bylo něco neskutečného. Seděli jsme navíc hled vedle kotle hostí z Dinama, takže o dobrou atmosféru během utkání bylo také postaráno. Petr Čech na mě působil velice uvolněně a lidsky, během asi hodinové diskuze jsme se dozvěděli spousty zajímavostí ze světa anglického fotbalu.

 

Zpět k utkání s Lokomotivou, v němž jste mimo jiné vstřelil čtyři branky. Je to mezi dospělými osobní rekord?

Je to tak. Tolik gólů jsem dal naposledy snad v žácích.

 

V mládežnických kategoriích jste býval podobně produktivní?

V žákovských kategoriích jsem skóroval poměrně pravidelně, poté ale následoval přesun do středu hřiště a zadních řad, kde jsem se již tolik neprosazoval.

 

Jestli se nepletu, tak jste nastoupil na postu krajního záložníka. Jak jste se trefoval?

Každý gól byl úplně jiný. První padl po rohu, kdy jsem ve skluzu dokázal skórovat. Poté se mi se štěstím podařilo vsítit, když můj přímý kop tečoval jeden z hráčů ve zdi. Hattrick jsem stihl ještě do poločasu, kdy mě skvělou průnikovkou vyzval Kajda Vácha a já už jen podél brankáře zakončil. Poslední branka padla, když na mě skvělý centr z levé strany propadl až na zadní tyč, stačilo už jen uklidit míč k tyčce.

 

Blíží se rozlučka po podzimu, takže pokladník měl asi radost. Kolik vás bude gólový čtverák stát do týmové kasy?

Určitě jsem si zavařil. Myslím, že mi to spoluhráči na rozlučce patřičně připomenou.

 

Vaše mužstvo je nyní coby nováček na sedmém místě tabulky. Panuje spokojenost s dosavadním průběhem sezony?

Naším cílem bylo hrát kladný střed tabulky. Takže jsme naprosto spokojení. Musíme se však mít na pozoru, vzhledem k tomu, jak je letošní A. třída vyrovnaná.

 

Poslední podzimní duel odehrajete na půdě vedoucí Železnice. Je šance tam bodovat?

Šance zde určitě je. Jak jsem již říkal, soutěž je letos neskutečně vyrovnaná. Každý může porazit každého. Vzhledem k postavení v tabulce, navíc do Železnice nepojedeme pod žádným tlakem, to by mohlo hrát v náš prospěch.

 

Dva roky po sobě jste slavili postup – z okresu až do I. A třídy. Zažívají Stěžery fotbalový boom?

To, co se stěžerskému fotbalu za posledních pár let podařilo, je až neskutečné. Musím říct, že se sešel skvělý tým, který se navíc podařilo udržet. Zásluhu samozřejmě nesou i všichni lidé okolo, včetně trenérů, ale i fanoušků, kteří nás v hojném počtu doprovází i na venkovní zápasy. Za zmínku stojí i nové kabiny a tribuna, domácí zápasy tak stojí opravdu za to.