Tomáš Paulů pro Stěžerský zpravodaj

13.08.2020 00:00

FOTBALEM CHCEME BAVIT

Po letech v zahraničí se usadil v Hradci Králové a fotbalovou kariéru spojil se stěžerskými Falcons. „Nečekal jsem, že se mi tu bude tolik líbit, ” přiznává Tomáš Paulů v rozhovoru a slibuje: „Fotbalem chceme bavit!”

Tome, v týmu jsi přibližně čtvrt roku. Jaká byla tvá cesta do Stěžer?
Cesta byla dlouhá. Nedávno jsem se přestěhoval po několika letech v zahraničí zpátky do Čech. Když jsme se s příítelkyní rozhodli, že se zabydlíme v Hradci, věděl jsem, že první fotbalové kroky budou mířit právě do Stěžer. Dobře zde zafungoval “skauting” Jirky Gabriela, který mi vlastně ani nedal moc na výběr (smích).

Většina fanoušků tě již zahlédla v přípravných zápasech. Jak by ses popsal těm, kteří tě prozatím neviděli?
Jsem kluk původem z Krkonoš. S fotbalem jsem začal v šesti letech ve Vrchlabí a zamiloval si ho. Za kariéru jsem si prošel několik týmů a zakopal v několika soutěžích různých úrovní. Zkušenosti mám i s anglickým fotbalem. Jinak mám rád kombinační fotbal, kterým bychom chtěli bavit i stěžerské diváky.

Jaká očekávání jsi měl od Stěžer. Věděl jsi, do čeho jdeš?
Před třemi lety jsem proti Stěžerám odehrál přátelák za Slavoj Podolí, takže jsem si myslel, že vím, do čeho jdu. Nicméně musím přiznat, že jsem se trochu mýlil. Nečekal jsem, že se mi tu bude tolik líbit. Úroveň se podle mě o dost zvedla a to, co jsme schopni na hřišti předvést, mě moc baví.

Z tvých odpovědí vyplývá, že tvé dosavadní působení ve stěžerském dresu hodnotíš kladně, je to tak?
Hodnotím to jednoznačně pozitivně. Myslím, že si tým postupně začíná více a více vyhovovat a náš herní projev se každým zápasem zlepšuje. Řekl bych, že jsme dobře připraveni poprat se o postup do vyšších soutěži.