Novinky

Čestná prohra v Železnici

14.11.2022 08:40

13.11.2022

TJ Sokol Železnice A - TJ Sokol Stěžery  A 2:0 (0:0)

podrobnosti ZDE

Snová první půle a 4 góly Jáchyma

07.11.2022 08:51

5.11.2022

TJ Sokol Stěžery A - TJ LOKOMOTIVA HK 9:0 (6:0)

podrobnosti ZDE

Stěžery letěly na Chelsea

04.11.2022 08:56

V rámci projektu Kopeme za fotbal, organizované Fotbalovou asociací České republiky ve spolupráci se společností Sport Invest,  jsme v minulém soutěžním ročníku vyhráli  letecký zájezd pro 18 lidí na zápas FC Chelsea v Lize mistrů (plus setkání s Petrem Čechem).  Nabídka byla na zápas hraný ve středu 2.listopadu v Londýně FC Chelsea - Dinamo Záhřeb.
  Ve středu ráno po všech přípravách vše propuklo. Oblékly jsme se do triček od Falcons Fashions a po trase Stěžery-Hradec Králové-Praha-Londýn jsme se dostali do dějiště utkání. Cesta proběhla v pohodě, zasekaná byla jen cesta Prahou. Za odměnu byla plznička na letišti v Ruzyni a případná další potřebné tekutiny v letadle. Start letadla v 9:02 tedy skoro přesně. Přesun metrem z  letiště Heathrow do hotelu v Hammersmith v pohodě. Zde možnost občerstvení (Stella, Bud light). Po čtvrté hodině místního času vyrážíme procházkou kolem Temže přes krásný historický stadion Fulham FC do dějiště zápasu na Stamford Bridge, celkem asi 7 km. Po cestě jen možnost koupit občerstvení v místím Tesco obchůdku. To se ale nelíbí místním policistům... Po službě tak mají slušnou zásobu pivka na dopití. Před "svatostánkem" Chelsea jsme včas, navštívili dvoupatrový fanshop, stihly pivko před stadionem. Samotný zápas provázela perfektní atmosféra. Jen se zdálo, že domácí jsou bílí, tedy Dinamo. Jejich fanoušci zpívali chorály před - v průběhu - i po zápase nepřetržitě. Občas se do toho ozvalo nesmělé "čelsy, čelsy...".  Fotbalově byli ale domácí lepší a zaslouženě o branku vyhráli. Nastoupili v siné sestavě. Ve druhém poločase nastoupil i miláček místních fans brazilský stoper Tiágo Silva, což bylo na tribunách taky slyšet ("o ó Tiágo Silva!"). Místo v hledišti jsme měli perfektní, asi jako kamery, uprostřed hřiště hodně nahoře.  Po zápase jsme byli zvědaví jak dlouho vydrží děkovačka hostů s diváky. Nevydrželi jsme my, možná tam byli celou noc! Jelikož venku pršelo, na hotel jsme se přesunuly místní dopravou či taxíkem, podle toho jak se zadařilo. Protože už byla pokročilé hodina, jediný místní lokál zavíral, šlo se na kutě.
  Ráno po snídaní nás na hotelu navštívil Petr Čech, brankářská legenda reprezentace ČR, Chelsea a Arsenalu. Hodinová beseda proběhla v příjemné atmosféře. Petrovi jsme nekladli záludné otázky. Snad jen trenér Radim Pavlík zkusil možnost jeho angažmá zpět v ČR v jednom královéhradeckém týmu hrajícím aktuálně I.A třídu... Petr nám sdělil, že smlouvu podepsal o už den dříve v jednom londýnském hokejovém týmu... Pár foteček na památku, podepsat trička a návrat domů. Cesta zpět proběhla poklidně, když nepočítám opaření čajem Davida Mička v letadle letuškou. V Praze jsme přistáli v 18:45, doma byli kolem deváté večer. Fotogarie ZDE